Αξιολόγηση ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ FEEDBACKΤι σε βοηθάει περισσότερο να κατανοήσεις το μάθημα;Πώς θα μπορούσα να σας βοηθήσω στο να θυμάστε καλύτερα ο,τι κάνουμε μέσα στην τάξηΓενικά για όλα τα μαθήματα Τι θα σε έκανε να ασχοληθείς περισσότερο με τη μελέτη στο σπίτι; ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΦΥΣΙΚΗ - ΓΛΩΣΣΑΓΕΩΜΕΤΡΙΑQuestionABΓΔΕQuestionΑΛΓΕΒΡΑ(-3) ^2 στο τετράγωνο-9 + 4-3 - (+1)+2 * (-7)-3 * -2(-16) : (-4)(+12) : (-6)(-3) ^ 2 ----- ^ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ5 ^ - 2ΦΥΣΙΚΗα) Τι ονοµάζουµε ηλεκτρικό ρεύµα; Ποια είναι η µονάδα έντασης του ηλεκτρικού ρεύµατος; Με ποιο όργανο µετράµε την ένταση του ηλεκτρικού ρεύµατος και πώς το συνδέουµε στο ηλεκτρικό κύκλωµα; β) Τι ονοµάζουµε διαφορά δυναµικού ή ηλεκτρική τάση µιας ηλεκτρικής πηγής; Ποια η µονάδα µέτρησης της ηλεκτρικής τάσης; Με ποιο όργανο µετράµε την τάση στα άκρα µιας πηγής, και πώς το συνδέουµε στο ηλεκτρικό κύκλωµα;Αντιστοιχίστε Να υπολογίσετε τη συχνότητα παλιρροϊκών κυµάτων που έχει προκαλέσει σεισµός, αν γνωρίζετε ότι το µήκος κύµατος ήταν 150km και η ταχύτητα που διαδίδονταν στον ωκεανό ήταν 540km/h. ΓΛΩΣΣΑ1.Να συμπληρώσετε τα κενά με ο ή ω*2.Να συμπληρώετε τα κενά με ι ή η3.Να βάλετε σε κύκλο τη σωστή απάντηση Με βοήθησε χωρίς να έχει κανέναόφελοςώφελοςΓιατίψυθυρίζειςψιθυρίζειςΤο φαγητό ήταν τόσο ___________ που δεν τρωγότανκαμένοκαμμένοΉταν ________ κουραστική η σημερινή μέρα.πολλήπολύΑποφάσισα να του πω _______ τι σκέφτομαι γι’ αυτόν.ευθέωςευθέος4 Να σχηματίσετε προτάσεις με κάθε μια από τις παρακάτω λέξεις: Χάσμα, αγαθό, εποχή, δικαίωμα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-2022-2023.1Download Έτησια-Έκθεση-Εσωτερικής-Αξιολόγησης-2022-2023Download year-2021-school-0540731-form-5-synopsis1Download