Αξιολόγηση ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΦΥΣΙΚΗ - ΓΛΩΣΣΑΓΕΩΜΕΤΡΙΑQuestionABΓΔΕQuestionΑΛΓΕΒΡΑ(-3) ^2 στο τετράγωνο-9 + 4-3 - (+1)+2 * (-7)-3 * -2(-16) : (-4)(+12) : (-6)(-3) ^ 2 ----- ^ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ5 ^ - 2ΦΥΣΙΚΗα) Τι ονοµάζουµε ηλεκτρικό ρεύµα; Ποια είναι η µονάδα έντασης του ηλεκτρικού ρεύµατος; Με ποιο όργανο µετράµε την ένταση του ηλεκτρικού ρεύµατος και πώς το συνδέουµε στο ηλεκτρικό κύκλωµα; β) Τι ονοµάζουµε διαφορά δυναµικού ή ηλεκτρική τάση µιας ηλεκτρικής πηγής; Ποια η µονάδα µέτρησης της ηλεκτρικής τάσης; Με ποιο όργανο µετράµε την τάση στα άκρα µιας πηγής, και πώς το συνδέουµε στο ηλεκτρικό κύκλωµα;Αντιστοιχίστε Να υπολογίσετε τη συχνότητα παλιρροϊκών κυµάτων που έχει προκαλέσει σεισµός, αν γνωρίζετε ότι το µήκος κύµατος ήταν 150km και η ταχύτητα που διαδίδονταν στον ωκεανό ήταν 540km/h. ΓΛΩΣΣΑ1.Να συμπληρώσετε τα κενά με ο ή ω*2.Να συμπληρώετε τα κενά με ι ή η3.Να βάλετε σε κύκλο τη σωστή απάντηση Με βοήθησε χωρίς να έχει κανέναόφελοςώφελοςΓιατίψυθυρίζειςψιθυρίζειςΤο φαγητό ήταν τόσο ___________ που δεν τρωγότανκαμένοκαμμένοΉταν ________ κουραστική η σημερινή μέρα.πολλήπολύΑποφάσισα να του πω _______ τι σκέφτομαι γι’ αυτόν.ευθέωςευθέος4 Να σχηματίσετε προτάσεις με κάθε μια από τις παρακάτω λέξεις: Χάσμα, αγαθό, εποχή, δικαίωμα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ-2022-2023.1Download Έτησια-Έκθεση-Εσωτερικής-Αξιολόγησης-2022-2023Download year-2021-school-0540731-form-5-synopsis1Download