erasmus+

 

 

white logo-page0001

 FBBBFACEBOOK ERASMUS+

pdf2Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ SKYPE 

pdf1Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ SKYPE

pdfΛΟΓΟΤΥΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

pdfΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+

pdfΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

pdfΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+, με θέμα «Πληροφοριακά Συστήματα για μια Έξυπνη Προσέγγιση της Τέχνης» θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτική δράση – σεμινάριο που θα αφορά την εκμάθηση και χρήση των νέων τεχνολογιών και πολυμέσων στον τομέα της Τέχνης.

Η εκπαιδευτική δράση θα διαρκέσει από τις 4 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου 2020. Θα είναι συνολικά 15 ώρες και πιο συγκεκριμένα πέντε τρίωρες συναντήσεις κάθε Παρασκευή από τις 14:00 έως τις 17:00. Μετά την έρευνα και καταγραφή των αναγκών της περιοχής μας σε θέματα που αφορούν την προσέγγιση της Τέχνης μέσα από τις νέες τεχνολογίες. το θέμα της εκπαιδευτικής δράσης - σεμινάριο θα είναι η τρισδιάστατη μοντελοποίηση ορισμένων κειμηλίων στο μουσείο του Ελληνισμού στη Μικρά Ασία «Φίλιο Χαϊδεμένου» της Νέας Φιλαδέλφειας και η εικονική πραγματικότητα του τελευταίου διαδρόμου του μουσείου που περιλαμβάνει κειμήλια, κοσμήματα, δίσκους και άλλα προσωπικά αντικείμενα που έχουν φυλαχθεί.

 

     Πληροφοριακά Συστήματα για μια Έξυπνη Προσέγγιση της Τέχνης

Το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+, με θέμα «Πληροφοριακά Συστήματα για μια Έξυπνη Προσέγγιση της Τέχνης» πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη από τις 10 έως τις 16 Νοεμβρίου 2019 στην Isernia και στην Soulmona της Ιταλίας. Η διάρκεια ολοκλήρωσης του προγράμματος είναι δύο χρόνια και εταίροι είναι σχολεία και εκπαιδευτικοί οργανισμοί πέντε Ευρωπαϊκών χωρών και συγκεκριμένα, τρία της Ιταλίας, ένα της Πορτογαλίας, ένα της Τουρκίας, ένα της Βουλγαρίας και δύο της Ελλάδας.

 

Στο ταξίδι συμμετείχαν δύο εκπαιδευτικοί του 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας, ο Διευθυντής του σχολείου κος Δημόπουλος Σωτήριος και η συντονίστρια του ευρωπαϊκού προγράμματος κα Δελλαπόρτα Αφροδίτη. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή καλών πρακτικών προκειμένου να υλοποιηθεί πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων στην αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Στην συνάντηση εκτός από οργανωτικά θέματα υλοποιήθηκαν σεμινάρια που αφορούσαν την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην προσέγγιση της Τέχνης. Καθορίστηκαν επίσης, τα στάδια εργασίας του προγράμματος, οι αρμοδιότητες του κάθε εταίρου καθώς και προγραμματίστηκαν οι μελλοντικοί προορισμοί σε τόπο και χρόνο. Τέλος, στον ελεύθερο χρόνο έγινε ξενάγηση των εκπαιδευτικών στους ιστορικούς, θρησκευτικούς και παραδοσιακούς τόπους της περιοχής.

 

Η πρώτη φάση του προγράμματος περιλαμβάνει την έρευνα και καταγραφή των αναγκών της περιοχή μας σε θέματα που αφορούν την προσέγγιση της Τέχνης μέσα από τις νέες τεχνολογίες. Τα αποτελέσματα των εργασιών θα παρουσιαστούν στο επόμενο ταξίδι, τον Μάρτιο του 2020 στην Βουλγαρία.

erasmus

 

 

 

Το Ψηφιακό Χάσμα Απειλεί την Κοινωνική Ένταξη

Το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS, με θέμα «Το Ψηφιακό Χάσμα Απειλεί την Κοινωνική Ένταξη» πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη από τις 14 έως τις 19 Νοεμβρίου 2016 στην Ισέρνια της Ιταλίας. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν σχολεία πέντε Ευρωπαϊκών χωρών και συγκεκριμένα, τρία της Ιταλίας, δύο της Πορτογαλίας, ένα της Γαλλίας, ένα της Ρουμανίας και ένα της Ελλάδας.

Στην πρώτη συνάντηση των εταίρων του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε στην Ισέρνια συμμετείχαν δύο εκπαιδευτικοί του 2ο ΕΠΑΛ Ν. Φιλαδέλφειας η κα. Μαριολοπούλου Παναγιώτα και ο κος. Μπέκας Παναγιώτης. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή τρόπων εργασίας και καλών πρακτικών προκειμένου να υλοποιηθεί πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες της καθημερινής ζωής στο οποίο το ρόλο του εκπαιδευτή στο πρόγραμμα θα αναλάβουν μαθητές του σχολείου μας. Στη συνάντηση αυτή καθορίστηκαν τα στάδια εργασίας του προγράμματος, οι αρμοδιότητες του κάθε εταίρου καθώς επίσης προγραμματίστηκαν οι μελλοντικοί προορισμοί σε τόπο και χρόνο. Οι συναντήσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν ως εξής: Φεβρουάριος 2017 Αλεξάνδρεια Ρουμανίας, Μάιος 2017 Μαδέρα Πορτογαλίας, Οκτώβριος 2017 Ρεουγιόν Γαλλίας, Μάρτιος 2018 Ν. Φιλαδέλφεια Ελλάδας, Μάιος 2018 Λισσαβόνα Πορτογαλίας. Τέλος, στον ελεύθερο χρόνο έγινε ξενάγηση των εκπαιδευτικών στους ιστορικούς τόπους της περιοχής.

Η πρώτη φάση του προγράμματος περιλαμβάνει την έρευνα και καταγραφή των αναγκών της περιοχή μας στο συγκεκριμένο θέμα. Τα αποτελέσματα των εργασιών θα παρουσιαστούν στην επόμενη συνάντηση των εταίρων, τον Φεβρουάριο του 2017 στην Ρουμανία.

 

2016-12-14 2

 

2η Συνάντηση στην Αλεξάνδρεια της Ρουμανίας

Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση των εταίρων στην Αλεξάνδρεια της Ρουμανίας από τις 20 έως τις 24 Φεβρουαρίου. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Δελλαπόρτα Αφροδίτη. Σκοπός της συνάντησης ήταν η πορεία των εργασιών του προγράμματος, προκειμένου να υλοποιηθεί πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων στη χρήση νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Το ρόλο του εκπαιδευτή θα διαδραματίσουν μαθητές του σχολείου. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάστηκαν από όλους τους συμμετέχοντες τα αποτελέσματα έρευνας και ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε ενήλικες, σχετικά με τις ψηφιακές τεχνολογίες και το χάσμα που δημιουργείται. Επίσης, έγινε ξενάγηση των εκπαιδευτικών σε Πολιτισμικούς, Ιστορικούς και Γεωφυσικούς χώρους της Αλεξάνδρειας. Τέλος, έγινε προγραμματισμός των εργασιών για την επόμενη συνάντηση που θα γίνει τον Μάιο στη Μαδέιρα της Πορτογαλίας.

erasmus

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΓΙΑΤΙ ΕΠΑ.Λ.;

Πώς θα σου φαινόταν να τελειώσεις ένα σχολείο με απολυτήριο ισότιμο με το Γενικό Λύκειο και συγχρόνως με πτυχίο της Ειδικότητας που έχεις επιλέξει και μάλιστα επιπέδου 4, αναγνωρισμένο απο την Ευρωπαϊκή Ένωση με αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα; Με λίγα λόγια πηγαίνεις στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ή στην εργασία ή και στα δύο; Αυτό είναι το ΕΠΑ.Λ.!!